CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 15, 2010

SESSI AIRA MENGELUARKAN PELUH

Semalam petang aku paksa hubby bawa aku dan Aira ke taman. Pheh! Ayat tak boleh blah. Paksa tu! Kalau tak paksa jawabnya asyik terperuk kat rumah je. Dah naik bosan lak bila tak keluar ambik angin kat luar. Jadinya hubby nak tak nak bawak jugaklah kami anak beranak ni. Hooraayyyy! Bukan jauh mana pun kami pergi. Cuma pergi taman dekat Setia Alam. Kami pergi naik motor je sebab dekatkan. Aira teruja betul dapat ke sana. Kami bawa bola Aira bersama tu yang lagi teruja si Aira ni.

Sampai-sampai je hubby terus suruh Aira sepak bola. Aira apa lagi tunjukkan skill dia menyepak bola. Dia memang dari kecik lagi suka main bola. Ayah dia yang jadi mangsa kali ini. Ibu hanya jadi penonton dan tukang ambik gambar je.
Kakiku yang masih sakit menyebabkan aku hanya jadi penonton setia kepada aksi dua beranak ini. Puas main bola kami bawa pula Aira ke tempat permainan kanak-kanak. Aku naikkan Aira dalam buaian. Sekejap je nak main tak macam budak lain. Kalau budak lain dapat main buai sampai tak nak turun pun ada. Pelik pulak tengok Aira ni. Bila suruh posing kat buai tu senyum bukan main pulak.. Hehehe.. Yang penting semalam aku dapat keluar jalan-jalan, Aira dan ayahnya pulak dapat keluarkan peluh.. Ahad ni hubby off day. Nak pergi mana pulak ye?????????


Aira posing dekat buaian sambil tersenyum riang






Aira bermain bola dengan ayahnya. Ibunya pulak tukang ambik gambar je. Hehe..





Aira memang suka main bola. Kalau pergi umah mak aku, unclenya yang jadi mangsa untuk diajak bermain..

Aira kalau bab berposing memang dia cukup suka. Gaya ni dia buat sendiri tanpa disuruh..






No comments:

Post a Comment