CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 26, 2010

...AL-FATIHAH ACHIK SPIN...

Dah seminggu lebih Arwah Achik meninggal barulah aku boleh masukkan entry pasal ni. Lambat nak gi cc tu yang entry ni tertangguh. Terkejut! Tulah reaksi pertama bila aku dapat sms dari hubby pagi Ahad mengatakan Achik meninggal dalam kemalangan. Aku memang minat dengan suara Achik dari zaman Spin lagi. Bertambah aku minat bila lagu duet dia ngan Nana meletup. Ada kenangan dalam hidup aku lagu-lagu duet Arwah ngan Nana. Paling meninggalkan kesan lagu 'Gurauan Berkasih'..

Pemergian Arwah memang satu kehilangan bagi industri seni. Walaupun Arwah taklah popular macam orang lain tapi kewujudannya tetap dirasai oleh peminat-peminatnya. Kesian dengan dua orang anak Arwah yang masih kecil dan tidak tahu apa-apa tentang pemergiannya. Semoga Allahyarham Abdillah Murad @ Achik ditempatkan di sisi orang-orang yang beriman.. Al-Fatihah!

No comments:

Post a Comment