CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 24, 2009

Terharu...

Ari ni aku dpt hadiah dr Ana.. Dia bagi aku baju. Memang surprise sangat coz dia bg aku hadiah. Dia gi Sogo ari ni. Dia belikan Aira baju hadiah besday in advance. Cantik sangat baju2 Aira. Last sekali dia keluarkan baju yg dia beli. Dia ckp dia beli baju dia je then tak sangka pulak dia leh belikan 1 baju tuk aku... Serius perasaan aku jadi terharu automatik. Aku selalu marah2 kat Ana. Bukan aku sengaja nak marah dia cuma aku nak yg terbaik utk dia. Aku tak nak dia ulang silap yg pernah aku wat dulu. Mana ada kakak yg tak sayang adik dia sendiri. Marah mcmmana pun aku pd dia, air di cincang takkan putus...Aku sentiasa doakan yg terbaik tuk dia. Moga dia cepat dpt jodoh and moga2 jodoh dia di kalangan org yg baik2... Aku sayang semua ahli keluarga aku!!!!!!

Sok aku ngan keluarga nak gi Sunway Lagoon. Excited betul aku nak gi. Dulu aku pernah gak gi sana dua kali tapi yg bestnya kali ni aku gi ngan Abg and Aira. Mesti Aira excited main air. Oklah nak tido dah. Kang tak cukup tido lak nak berjalan esok. Nanti aku upload gambar2 masa kat Sunway Lagoon. Tunggu............