CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 11, 2009

Aira Demam...


Aira demam ari nie..sian aku tengok dia demam.kalau bole aku nak je amik demam tu dr dia.lucky coz dia tak merengek bila demam so takdelah dia bergayut kat aku sepanjang masa.sekarang pun dah senang nak bagi dia ubat.before this kena pegang tangan,kaki and buka mulut dia tuk bg ubat.sekarang nie suh dia nganga mulut je terus dia nganga sendiri.ayah dia kata maybe dia redha coz tak nak sakit kena pegang bila mkn ubat.hehe..tak tau nape dia tiba2 demam.semalam badan dia tiba2 panas.malam tadi bg mkn ubat dan letak cool fever kat dahi dia.aku sapu gak air asam jawa kat kepala and badan dia.nasib baiklah dia leh tido lena...sian Aira...
patutnya ari nie aku gi kluang.anak cik pah yg bongsu kawin.aku punya teruja nak gi kluang hanya Allah yg tahu.aku dah plan nak amik gambar smr lah then nak masuk kat blog and facebook.tiba2 malam rabu hubby ckp aira tinggal ngan ayahlah.tak yah gi nanti ayah rindu.aduh mak!!!!abis plan aku.memanglah dia ckp main2 tapi aku amik serius pe yg dia ckp.tak sampai ati lak nak tinggalkan dia so i'm decided not to go..sedih memang sedih tapi tempat sorang isterikan di sisi suaminya..aku redha jelah..hehe...maybe next time aku ada chance nak gi kluang lagi.rindu sangat kat kluang and kawan2 yg aku kenal time dok kluang dulu.banyak sangat kenangan manis,pahit,sedih kat kluang dulu..wish we could turn time back!!!!