CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 6, 2009

Aku....Norhayati Md.Isa

Nilah gambar masa aku baby...2 keping jek yg ada.Amacam muka aku waktu baby?Comey tak?Hehe..Aku dilahirka pada 20 November 1979.Aku lahir kat rumah je coz waktu tu mak aku takut nakbersalin kat hospital.Almaklumlah first experience to give birth..Cuak beb!Nasib baiklah takde kejadian yg tak di ingini masa aku dilahirkan kat umah tu.Masalahnya rumah tempat aku dilahirkan dah takde so taklehlah amik gambar n masukkan dlm blog.Rugikan!!!Dua2 gambar ni di ambil coz waktu tu ayah aku stay kat U.S.Dia suh mak aku amik gambar then send kat dia.Kiranya aku terpisah japlah ngan ayah aku waktu tu.Jadilah gambar ni wat tatapan ayah aku yg jauh di pefantauan..hehe...Apapun thanks mak coz dah lahirkan and membesarkan org.Since aku dah ada baby nie baru aku tau mcmmana susahnya mak nak melahirkan and membesarkan aku.Pulak tu mak aku kata aku waktu baby selalu sakit.Lucky coz Aira tak mcm aku.Kalau tak,tak taulah mcmmana agaknya keadaan aku..Thanks ayah coz dah besarkan org..Susah payah and kasih sayang ayah akan org kenang sampai bila2...

No comments: