CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 12, 2009

Mengantuk Giler!!!!!!!!!

Aku selsema lak ari ni.Since mlm tadi dah teruk selsema aku.Airalah ni bg selsema kat aku.Kol 1 lebih mlm tadi aku mkn ubat selsema and till now aku rasa mcm lalok semacam je.Ubat selsema yg aku mkn tu memang kuat sikit effect mengantuk dia.Baru mkn berapa minit dah mengantuk tahap gaban.Nak jalan pun rasa macam nak tumbang je.Sampai sekarang aku rasa macam nak tido je...Gila babaslah power ubat tu!!!

Aira still demam lagi.Malam semalam gi klinik kol 10.Ingat nak tunggu siang ni tapi di sebabkan badan dia yg agak panas so kitaorang cepat2 gi klinik.Takut gak apa2 jadi.Baby kalau demam panas sangat kan bahaya.Gi klinik 24 jam semalam coz klinik biasa dah tutup.Kenalah rm40.Anak punya pasal takpelah kena kuar duit.Safety first beb!!!Nasib baik jugaklah Aira tak merengek and still ada selera nak mkn.Hope Aira akan cepat sembuh.Sian sangat tengok dia sakit..Huhuhu...