CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 3, 2009

SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG...

Semalam hari ulangtahun kelahiran hubbyku.. Tiada sambutan besar-besaran cuma aku masakkan masakan yang biasa-biasa je. Nasib baiklah hubby jenis makan tak cerewet. Apa je yang aku masak sedap pada dia. Hihihi.. Alhamdulillah! Daging korban ari tu ada lagi jadi aku masakkan hubby daging masak black pepper dan sup sayur sawi campur daging. Bila tengok hubby makan dengan penuh selera, hilang penat lelah aku di dapur.....

Selamat hari lahir abang! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Semoga Allah kurniakan kesihatan yang baik kepada abang. Terima kasih atas segala rasa sayang dan tanggungjawab abang terhadap ayang dan Aira selama ini. Sayang abang sangat-sangat!!!!!!


Daging black pepper hasil air tangan aku. Terasa bahang black pepper masa makan. Aku letak sekali kentang goreng, bawang besar, capsicum kuning dan merah.. Hubby suka betul makan ni! Hehehehe...



No comments:

Post a Comment