CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 24, 2009

BOSAN TAHAP GABAN...

Ari ni saya rasa bosan yang teramat sangat. Hajat hati nak update blog so jadilah entry yang ntah apa-apa.. Sebenarnya ada 3 novel Norhayati Berahim yang saya dah abis baca. Ingat naklah buat ulasan sikit tentang novel-novel tu. Ulasan tanpa gambar novel tu macam boring jekkan.. Ntah apa masalahnya saya tak boleh upload pulak gambar-gambar novel tu. Geram betullah!! Saya sebenarnya baru je belajar nak upload gambar dari kamera. Lupa dah cara-caranya. Tanya kat adik dia pun lupa gak. Nasib! Nasib! Tulah banyak sangat makan semut kot.. Hehe...

Saya pun dah ambil gambar koleksi novel-novel kak NB. Banyak gaklah.. Nantilah bila saya dah boleh upload gambat then saya masukkan kat blog saya ni ye... Mata dah mula berat dan tahap boring saya semakin serius so baik saya berhenti menaip dulu. Kang keluar pulak cerita yang bukan-bukan.. Hehe.. Sampai ketemu lagi.. Adios......

2 comments:

  1. wah kak...bosan ek...hehe..intan plak bz minggu ni...belajar upload? chaiyok2 hehehe

    ReplyDelete
  2. a'ah bosan di samping rasa sedih meghimpit jiwa.. huhu...

    ReplyDelete