CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, June 21, 2009

SeLaMaT hArI bApA...

Selamat Hari Bapa ayah..

Sesungguhnya Encik Md. Isa bin Haji Jantan adalah ayah yang terbaik di dalam dunia.. Terima kasih kerana telah membesarkan saya, memberikan makan dan minum, memberikan pelajaran kepada saya, memberikan kasih sayang yang tidak terhingga dan segala-galanya...

Hingga saat ini saya takkan lupakan satu kesilapan besar yang pernah saya lakukan terhadap ayah.. Rasa kesal itu akan saya bawa hingga ke akhir hayat saya.. Ampunkan anakmu ini ayah.. Saya tahu ayah mahukan yang terbaik untuk hidup saya.. Saya bahgia kini dan saya tahu ini semua kerana ayah! Terima kasih ayah...

To my Hubby..,

Thanks coz jadi ayah yang baik untuk Aira. Terima kasih kerana tolong salinkan pampers Aira. Terima kasih juga kerana tolong buatkan susu Aira. Terima kasih lagi kerana tolong mandikan Aira. Banyak-banyak terima kasih kerana sudi melayan Aira walaupun Ayang tau Abang kepenatan..Terima kasih kerana perhatian Abang terhadap keluarga..

Semoga kita akan berbahagia hingga ke akhir hayat.. Semoga menjadi ayah yang cemerlang, gemilang dan terbilang untuk Aira Farihah... Amin...

No comments:

Post a Comment