CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 28, 2009

MISS MY HUBBY....

Ari ni my hubby tido kat hotel coz tomorrow and sunday dia ada game ping pong kat balai shah alam.Sejak kawin kitaorg memang jumpa hari2.Dulu pun masa aku dlm pantang dia terpaksa gi kedah coz ada sukan bomba.Aku memang sayang sangat kat hubby aku.Apa yg aku nak dia pasti akan cuba tunaikan sehabis boleh.Apa yg wat aku terharu dia akan cuba dapatkan jugak walaupun kewangan tak berapa mengizinkan...Aku pun tak minta banyak.Selalunya aku cuma minta dia pasal makanan je dan dia takkan menghampakan aku.Lucky coz aku dapat hubby yg kuat mkn gak mcm aku cuma now kitaorg diet mlm tak mkn berat2.Yg bestnya hubby aku selalu puji apa saja yg aku masak sedap.Pheh!Kembang kejap beb!!!Walaupun dulu aku tak pandai masak but bila dah kawin aku terpaksa gak belajar masak.Usaha aku tak sia2 n masakan aku semakin baik dari ari ke ari.Org kata nak tambat hati suami,kena tambat perut dia dulu.Aku tengah pratikkannya sekarang.Hopefully our wedding will everlasting forever....LOVE AND MISS YOU SO MUCH ABANG!!!!!!!!!!!!!!!