CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 26, 2009

Marah N Geram Today...

Ari ni macam biasalah rutin harian bila my hubby balik umah,check hp dia.Walaupun bagi sesetengah org hp adalah hak privasi tp bg aku n hubby kitaorng memang dah biasa tengok hp masing2.Kiranya takde rahsia apa2lah antara kitaorg.Yg wat aku bengang giler ari ni coz ada pompuan sent msg kat hubby aku.Semlm dia dah hantar mms gambar dia ngan member dia.Today dia leh hantar pulak gambar dia sorang.Lebih menyakitkan hati aku,dia leh suruh lak hubby aku hantar gambar kat dia.Aku tau hubby aku cuma anggap dia kwn tapi aku tetap sakit hati coz aku tau pompuan tu dulu ada hati kat hubby aku.Dah lama dia hilang tiba2 dia muncul balik..Aku percaya kat hubby aku cuma aku tak suka pompuan tu ada di antara kami walaupun sebagai kwn.Tak tau nak wat camne.Nak luahkan kat hubby aku takut jadi gaduh lak..AKU BENGANG GILER HARI NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!