CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 31, 2009

Happy Tengok Aira....

Semalam Aira dah belajar berdiri lepas tangan.Taklah lama sangat at least aku happy coz ini perkembangan yg terbaru dalam pembesaran dia...Tak lama lagi mesti Aira dah leh jalan.Aku tak leh nak bayangkan waktu tu mesti penat giler nak kejar dia.At least aku happylah coz leh tengok perkembangan Aira depan mata...hehe..
Ari ni pulak aku belajar wat nasi ayam.Seumur hidup aku,aku tak pernah pun wat nasi ayam sendiri.Tiba2 lak ari ni rasa nak belajar wat nasi ayam.Mulanya plan nak belajar wat nasi minyak tiba2 plan bertukar lak.Takpe lain kali leh belajar wat nasi minyak lak.Usaha aku tak sia2 dan nasi ayam aku jadi dengan jayanya..hehe..Walaupun nasi tu lembik sikit tapi aku happy coz cobaan aku berjaya.Yang lebih wat aku happy bila hubby aku makan then puji sedap.Kembang kempis gaklah aku bila dapat pujian dari dia.HAPPY SANGAT!!!!!!!!!!!!!!aku ada amik gambar nasi ayam aku tapi lom upload lagi dlm laptop.takpe bila dah ada sok aku tunjuk eh...