CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 25, 2009

SLEEPING BEAUTY.....


Gambar Aira waktu tido.. Macam sleeping beauty kan? Hahaha.. Sapa lagi nak puji kalau tak ibu dia sendiri kan, kan, kan.. Aira sejak baby lagi memang tak pernah tidur dalam buaian. Atuk dia memang dah hadiahkan buaian sejak Aira dalam perut lagi cuma kami je tak ajar dia tidur dalam buaian. Mudah je sebabnya.. Kami ni bukannya ada keta. Yang ada cuma motor je. Jadi kalau nak ke mana-mana kan payah nak angkut buaian sekali. Lagi satu sebabnya senang ajar tidur bawah ni. Mana-mana pergi tepuk-tepuk je pastu terus lelap. Tak yah lenguh tangan nak enjut buai.

Sejak dua menjak ni Aira terlebih manja lak ngan aku. Kalau time tidur aku ngan incik hubby tidur sekali, dia tak nak dah ayah dia tepuk. Kalau ayah dia tepuk gak, dia tepis tangan ayah dia dan dia tarik tangan aku untuk tepuk dia. Hahaha.. Jangan kata incik hubby, kalau tidur umah ayah aku pun dia tak nak orang lain tepuk. Anak ibulah katakan.. =) Baru tadi nak tidurkan dia, aku marah sikit sebab dia susah nak tidur. Dia cebik muka dan panjat atas badan aku. Aira memang macam tu. Kalau kena marah ngan aku pun dia sembam muka kat aku. Kena marah ngan ayah atau orang lain pun dia cari aku.. Bestnyalah! Aira... ibu love u so much my dear!!!!!

video

Ni aksi si Aira yang dirakam oleh adik aku. Maaf visualnya terbalik gara-gara adik aku terlupa cara posisi sebenar untuk merakam.. hihi..

No comments:

Post a Comment