CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 16, 2009

...BLOGKU BERWAJAH BARU...

Hari ni akhirnya blogku berwajah baru. Puas aku fikir macammana nak buat perubahan pada blog aku. Jeles tengok blog orang cantik-cantik kalau nak bandingkan dengan blog aku. Walaupun aku jarang update blog tapi aku teringin sangat nak ada blog yang cantik menarik tertarik memang debommmm!!! Hahaha...

Special credits aku nak bagi pada SMAYA1709 a.k.a MIZZUSO UZZIKI. Dia yang susah payah ajar aku macammana nak tukar template blog aku ni. Awak... terima kasih banyak-banyak. Tanpa awak, usaha kita takkan berhasil. Million thanks to you!!!!!

Dengan berwajah barunya blog aku ni, aku berazam untuk rajin-rajin update blog. Hehehe.. tapi takut gak. Takut hangat-hangat tahi ayam jek! Yang boringnya aku nak update blog sekarang ni sebab takleh nak upload gambar dari kamera. Tak taulah samada masalah dari kamera, memory card, card reader ataupun masalah laptop. Harap masalah ni akan dapat diatasi nanti.. Cukup sampai di sini. Sampai jumpa lagi... Byeeeeeeee!

No comments:

Post a Comment