CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 25, 2009

NILAH GAMBAR NASI AYAM FIRST TIME MADE OLEH AKU..


Inilah dia hasil sepenuhnya nasi ayam buatan saya... Dulu2 nak mkn nasi ayam suh mak buat and now saya dah boleh buat sendiri.. Hehehe... Hubby kata sedap. Tu yg buat bersemangat nak cuba masakan baru! :-)
Inilah dia sup ayam yg saya buat. Ayamnya dah tak nampak coz di penuhi dgn daun sup+bawang dan bawang goreng. Saya dan hubby memang suka kalau mkn sup di penuhi dgn benda2 nie.. hehehe...
Ini pulak ayam yg sudah siap digoreng.. Saya dah siapkan sos yg di buat sendiri di atasnya. Saya letakkan sekali salad,timun dan tomato. Mkn tomato bagus utk kulit. Hehe...
Ini gambar nasinya.. Senang je nak masak nasinya. Barulah sekarang saya tau..

No comments:

Post a Comment