CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 4, 2011

PESTA BUKU KUALA LUMPUR 2011

Bersawang betul blog kesayangan aku ni... Lama benar tak update. Kesian kat dia! Entah kenapa sekarang ni rasa malas je nak update blog. Pembawakan budak ke? Hahaha alasan takleh nak pakai... Tanggal 25 April 2011 ari tu aku berkesempatan untuk ke Pesta Buku. Dah lama rasanya tak ke pesta buku. Tahun ni saja mengada-ngada cakap ngan hubby nak gi pesta buku. Sekali dia bagi respon baik punya... Dia cakap dia boleh temankan kalau aku betul-betul nak gi. Apalagi excited tahap takleh nak kata apa dah. Aira pun bukan main excited nak pergi sebab dia suka nak naik bas dan LRT...


Sampai di PWTC orang ramai jugak rupanya. Ingatkan pergi masa hari orang kerja, orang tak ramai sangat. Rupanya salah jangkaan aku... Aku tak sabar betul nak jumpa Kak Norhayati Berahim sebenarnya. Bila sampai kat booth NB KARA aku bagi salam kat kak NB. Dia kata dia tak berapa nak cam aku sebab dia kata aku dah kurus sangat. Dia tanya aku, aku mengandung alahan teruk sangat ke sampai kurus betul... Aku kata taklah kak. Saya pun tak tau nape boleh kurus macam ni. Serius bila balik rumah, aku telek muka aku kat cermin memang nampak sangat aku ni dah kurus. Sampai sekarang aku tertanya-tanya sendiri nape aku kurus sangat ye... Hehe... Aku tak sembang lama sangat dengan kak NB. Bukan tak nak tapi aku tak tau nape bila jumpa kak NB, aku jadi segan sangat. Lidah jadi kelu nak berkata-kata padahal bukan senang nak dapat peluang jumpa kak NB.. Hai! Entahlah....


Anyway nak amik kesempatan ni nak ucapkan terima kasih pada adik aku, Norhana kerana sudi temankan aku ke pesta buku. Sampai sanggup ambil cuti.. Terima kasih daun keladi... Special thanks to my hubby kerana sudi melayan kerenah isterimu ini yang begitu beria-ia hendak ke pesta buku. Ada umur dan rezeki tahun depan kita pergi lagi ye hubby.. Bawa baby baru dan Aira pergi lagi.. :-)


Bergambar kenangan dengan novelis yang paling aku minat dan kagumi, kak Norhayati Berahim.. Seronok sangat!!!!!



Aik kecik lak gambar ni.. Gambar ni amik dari fb adik aku, Ana. Ana pun cuti gak masa ni sebab nak pergi pesta buku. Dia yang tak pernah miss pergi pesta buku tiap-tiap tahun...



Hubby yang sanggup ambil cuti untuk menemankan isterinya ke pesta buku.. Love u so much, hubby!!!!



Buah hati pengarang jantung ibu......... :-)



Novel-novel terbitan NB KARA yang aku sambar... Novel Sejam 2.50 pulak beli pakai duit ayah aku. Jadinya kena tunggu ayah habis baca dulu, barulah turn aku pulak...



Cenderamata dari NB KARA setelah membeli novel-novel di situ...



Komik UpinIpin ni untuk Aira.. Biarpun dia belum pandai membaca, sekurang-kurangnya kena pupuk minat membaca dia dari sekarang...



Karya Aina Emir turut tak ketinggalan.. Aku beli dua buah dan adik aku pun beli dua buah novel Aina Emir..



Karya Aleeya Aneesa yang aku beli.. Sejak akhir-akhir ini aku jatuh cinta untuk membaca karya-karya beliau...



Satu-satunya buku resipi yang aku beli.. Resipinya memang simple tapi sebab murah RM3, jadi aku sambarlah jugak...



















No comments:

Post a Comment