CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 4, 2010

Dating.....

Movie yang memang best!!!!!!!!!!!!

Tuan punya blog yang dah turun berat badan pun nak enterframe gak... :-)



Thanks hubby bawa gi dating..





Tersenyum riang sebab dapat tengok cerita best...



Rabu lepas setelah sekian lama dapat jugak aku keluar dating dengan hubby. Selepas 2 tahun lebih lepas ada Aira, inilah kali pertama aku dapat tengok wayang. Sebelum ini ada plan je tapi selalu tak jadi. Kitaorang pergi tengok wayang dekat Jaya Jusco Bukit Raja. Lepas makan tengahari kat rumah, terus aku hantar Aira kat rumah mak. Nasib baiklah mak nak bagi peluang kitaorang gi dating dan dia jaga Aira. Kalau tidak plan tak menjadi lagilah jawabnya. Rancangan asalnya nak tengok cerita MAGIKA tapi tayangannya lambat pulak. Pukul 5:30 petang. Kesian pulak nak tinggalkan Aira lama-lama. Jadi kitaorang ambil keputusan untuk tengok cerita Resident Evil. Tayangannya pukul 3 petang..



Aku pernah tengok Resident Evil yang pertama dulu dengan kawan aku. Resident Evil yang baru ni pun best gak.. Memang kalau ikut logik akal, banyak yang tak betul dengan babak-babaknya. Disebabkan babak-babak aksi yang memang best jadinya ia menutup rasa tak logik tu. Aksi ganas dia memang besttttttttt sangat! Aku enjoy tengok movie ni dan hubby pun kata tak sia-sia beli tiket dan tengok cerita ni.. P/S : Hubby, pasni lehlah kita plan kuar dating lagi... :-)

No comments:

Post a Comment