CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 5, 2010

BAJU RAYA AIRA

"Selamat hari raya, Aidilfitri mulia... " Wah! Dah nak raya rupanya. Bila usia dah meningkat macam sekarang ni, raya dah tak begitu meriah macam masa kecil dulu. Suasananya dah tak sama. Semangat nak raya pun tak berapa nak ada. Yang tambah seronoknya pun sebab ada Aira. Seronok nak pakaikan dia baju yang cantik-cantik di hari raya.

Baju-baju Aira aku beli sebelum puasa lagi. Tak larat rasanya nak beli masa bulan puasa. Dengan Aira yang semakin lasak berjalan ke sana sini tak sanggup rasanya. Baju-baju ni aku beli kat Sogo. Itu pun busu aku yang bagitahu Sogo ada sale untuk membercard. Dia siap offer bagi pakai kad Sogo dia lagi. Apa lagi peluang tak disia-siakan.. Aku bagitahu kat mak dan ajak ayah pergi sekali. Ayah pun nak belikan adik yang bongsu baju.

Sampai kat Sogo orang memang ramai betul. Aku dan Aira bersesak-sesak dekat bahagian baju kanak-kanak. Potongan harga memang buat aku rambang mata. Kalau ikut hati, semua aku nak borong. Hahahaha! Susah nak pilih sebab ramai orang tapi dapat jugaklah aku baju-baju yang cantik. Nasib baik jugak Aira tak banyak ragam. Dia seronok pulak bila dah ramai-ramai macam tu. Aku beli baju Aira banyak helai sebab takut nanti cepat kotor. Biasalah budak-budak. Makan minum mesti comot punya nanti. Terima kasih atuk sebab tolong bayarkan sikit harga baju-baju Aira ni.. :)



Baju-baju yang bertemakan pink.. Budak perempuan memang tak lari dari warna pink kan.. :)





Skirt jeans yang ada gambar butterfly.. Suka bila tengok Aira pakai. Cute!







Seluar jeans ada gambar kucing.. suka betul Aira!








Seluar jeans ni harga dia kalau tak sale hampir cecah RM100.. mahalkan!!!




No comments:

Post a Comment