CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 31, 2011

ENTRI TERAKHIR 2011

Rasa malas nak update blog tapi gigihkan juga untuk penutup 2011 ni. Banyak yang berlaku dalam 2011 tapi yang paling menggembirakan adalah kehadiran Amani Fitriah dalam hidup aku. Melihat dia yang semakin membesar di depan mata menambahkan lagi rasa bahagia dan gembira aku. Ragamnya pun lebih banyak dari Aira. Kalau dah sampai masa nak tidur sangat boleh mengarok jadinya. Dah tu dengan ayah dia tak nak sangat masa dia nak tidur. Dugaan betullah..

Selain itu, 2011 juga mempertemukan aku dengan ramai kawan-kawan lama menerusi facebook. Ada yang memang aku dah cari lama tapi rupanya dia guna nama lain dalam facebook. Mujurlah ada kawan lain yang add dia. Alhamdulillah.. Aku memang betul-betul gembira dapat jumpa balik kawan aku yang aku kenal dari sekolah rendah lagi...

Apa lagi ek nak taip. Blur betullah.. Apapun aku harap dengan kedatangan 2012 akan terus menambahkan rezeki kami sekeluarga, dikurniakan kesihatan yang baik. Moga-moga juga tahap keimanan aku sekeluarga akan bertambah. Aku sedar terlalu banyak kekurangan dalam diri aku ni. Moga-moga aku diberi kesempatan untuk berubah dan memperbetulkan segala kekhilafan diri.. Semoga juga bahgia menjadi milik kami sekeluarga selamanya.. Amin...

No comments:

Post a Comment