CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 12, 2010

LAPTOP AIRA...



Aira dah ada laptop sendiri... Biar betul ni??? Hahaha.. Aira dah ada learning laptop dia sendiri. Adik aku Ana yang belikan. Walaupun Aira belum faham apa-apa, aku harap dia akan cepat dapat pick up apa yang diajar melalui laptop tu nanti.. Aku pun tak sangka Ana nak belikan Aira laptop tu. Ahad ari tu kitaorang pergi Tesco Setia Alam. Atuk nak belikan baju untuk cucu dia. Banyak gaklah baju yang atuk belikan. Cantik-cantik lak tu.. Thanks Atuk!!! Dalam kereta nak balik ke rumah, Ana tunjukkan dia beli laptop untuk Aira.. Warnanya memang menarik minat aku.. Kombinasi warna pink dan purple.. Anyway, thank you Ana.. Banyak sangat dah barang yang kau belikan untuk Aira dan belum tentu aku mampu nak balas bila kau dah ada anak nanti.. Terima kasih daun keladi!!!

No comments:

Post a Comment