CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, September 9, 2009

Aku Bukan Billy Miligan -Norhayati Berahim


Pheh! Dah bersawang blog aku ni. Dari mula Ramadhan sampailah hari ni 19 Ramadhan barulah nak update blog. Bz ke? Saja je buat-buat bz..Selebihnya malas je rasa nak update blog sebenarnya. Rajin bercucuk tanam kat FB je yang lebih.. :)

Novel ABBM ni dah lama aku habiskan. Nak buat ulasan yang lambat sebab aku ni bukannya 'pro'.. Aku suka dengan novel ni. Novelnya santai sebab biasanya aku kalau baca novel NB ni, airmata mesti keluar punya. Kali ni aku banyak tersenyum.. :) Suka dengan watak Laura yang selamba walau apapun yang dilakukan oleh Adam kepadanya. Ego Adam akhirnya terlerai hanya kerana seorang perempuan bernama Laura. Bestkan!!! Apapun novel Norhayati Berahim tak pernah walau sekali mengecewakan aku. Aku pernah gak berangan nak jadi macam dia tapi tak taulah bila angan-angan aku tu akan jadi kenyataan. Buat Kak Yati, teruskan usaha untuk menghasilkan novel yang menarik dan penuh mesej untuk dibaca oleh semua golongan. Semoga kejayaan selamanya menjadi milik kak Yati.. Amin...


* Aku baru je habis baca novel Biarkan Aku Menangis karya kak NB jugak.
Rupanya ada novel NB dalam koleksi ayah yang aku belum baca. Nantikan
ulasan dari aku... :)

1 comment:

  1. salam ziarah....
    selamat mengeksplorasi novel-novel NB. Selamat datang ke Kelab NB mania. hahaha.

    ReplyDelete